Фахівці безоплатної правової допомоги у Чернівцях приймають дзвінки з усієї України
Опубліковано : Ігор Кравців
Фахівці безоплатної правової допомоги у Чернівцях та Сумах продовжують приймати дзвінки від громадян з усієї України за номером 0 800 213 103. Так, за шість місяців 2021 року до єдиного всеукраїнського контактного центру системи БПД надійшло 261 тисяча 359 дзвінків.
З початку 2021 року громадяни телефонували, щоб отримати юридичну консультацію (у топ – питання спадщини, виплати аліментів, оскарження рішень виконавчої служби, неправомірні дії кредиторів та колекторів тощо). На другому місці – контактна інформація про регіональні, місцеві центри та бюро правової допомоги. Серед іншого, додзвонювачі часто телефонували на «гарячу» лінію системи БПД із повідомленнями про затримання осіб для призначення захисника за кошти держави, а також за роз’ясненнями, консультаціями та правовою інформацією у сфері безоплатної правової допомоги.
Загалом, за увесь час роботи контактного центру, починаючи з 3 жовтня 2015-го по 30 червня 2021 року, надійшло понад 1 мільйон 785 тисяч дзвінків.
Довідково
Єдиний телефонний номер системи БПД – 0 800 213 103
(дзвінки на вказану телефонну лінію зі стаціонарних та мобільних телефонів в межах України є безкоштовними та приймаються цілодобово).
Всеукраїнський контакт-центр системи безоплатної правової допомоги надає такі послуги:
– забезпечення зв’язку з усіма центрами з надання безоплатної вторинної правової допомоги, надання інформації про їхнє місцезнаходження, контактні номери телефонів, інші засоби зв’язку;
– повідомлення інформації про випадки затримання осіб відповідно до кримінального процесуального законодавства та законодавства про адміністративні правопорушення для призначення таким особам адвоката за рахунок держави;
– консультування з питань, пов’язаних з наданням безоплатної правової допомоги;
– інформування про гарячі телефонні лінії з питань надання соціальних послуг та захисту прав людини;
– надання правової інформації, консультацій і роз’яснень з правових питань;
– інформування про можливості отримання правової допомоги від інших організацій, зокрема недержавних, з якими у центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги налагоджені партнерські відносини;
– забезпечення зворотного зв’язку з питань надання безоплатної вторинної правової допомоги, зокрема – прийняття скарг на діяльність центрів та адвокатів.
Джерело: CvNews