З 1 грудня зросте прожитковий мінімум на людину
З 1 грудня зросте прожитковий мінімум. Відтак зростуть і прив’язані до нього державні соціальні виплати. Зокрема, зарплата (тарифні оклади), пенсії та державні допомоги.
Так, з 1 грудня прожитковий мінімум на людину, в розрахунку на місяць, зросте на 99 грн (з 2294 грн до 2393 грн).
Для соціальних і демографічних груп населення новий прожитковий мінімум становитиме:
- на дітей віком до 6 років – 2100 грн;
- на дітей віком від 6 до 18 років – 2618 грн;
- для працездатних людей – 2481 грн;
- для людей, що втратили працездатність – 1934 грн.
Перерахунок розмірів державних соціальних допомог, які пов’язані з прожитковим мінімумом, проведуть в автоматичному режимі (без звернень громадян).
Зростання прожиткового мінімуму пов’язане з Законом України «Про Державний бюджет на 2021 рік».
Останні новини:
- Судитимуть екскерівників буковинської колонії за торгівлю людьми: засуджених використовували як безоплатну робочу силу
- На Буковині за день у двох ДТП загинули двоє чоловіків: перекинувся квадроцикл і спецтехніка збила велосипедиста
- На Буковині від початку року сталося 15 ДТП за участю поліцейських авто: у шести винні правоохоронці
- У Чернівцях призначили нового керівника департаменту транспорту: посаду обійняв Григорій Оробець