За рік на Буковині безкоштовно встановили п'ять тисяч електролічильників
Опубліковано : Ігор Кравців
Виконуючи Інвестиційну програму, у 2021 році працівники АТ «Чернівціобленерго» безоплатно встановили побутовим споживачам Чернівецької області багатотарифні прилади обліку системи АСКОЕ (автоматизованої системи комерційного обліку електроенергії).
Таке обладнання забезпечує вимірювання фактичних погодинних обсягів споживання електричної енергії у споживачів та надасть можливість дистанційного зчитування/передачі погодинних результатів вимірювання з мітками часу.
Читайте також
Загалом, торік було встановлено 5000 приладів обліку (у Чернівцях – 3026), які гарантують надійний облік та дистанційне зчитування показників спожитої електроенергії для розрахунків без участі контролерів та споживачів. Тепер у споживачів працюють сучасні електролічильники, які є більш точними в обліку й достатньо надійними у роботі. Разом з тим, тарифні прилади обліку дозволять споживачам менше оплачувати за використану електроенергію без зменшення споживання за рахунок переходу на зонне споживання (тобто день/ніч), при якому вночі електрика коштує вдвічі дешевше.
Упродовж минулого року буковинці безкоштовно отримали 8388 одно- та трифазних нових лічильників. З них у Чернівцях були встановлені 1211 індивідуальних лічильників. Такі завдання із заміни старих приладів обліку на нові були заплановані торік в Інвестиційній програмі.
Водночас, у рамках інвестиційних завдань, торік електромонтери Товариства здійснили монтажні роботи із заміни відгалуджень до житлових будинків на ізольовані та виносу приладів обліку на фасад будинку (чи електроопору), всього – 10527 шт. Зокрема, у Вижницькому районі – 585 лічильників, Глибоцькому – 1045, Сторожинецькому – 3918, Хотинському – 1569, Герцаївському – 834, у Кіцманському та Сокирянському районах – по 600 лічильників, у м. Чернівці – 1163 приладів обліку тощо.
Роботи з безкоштовної заміни мереж та встановлення нових електролічильників буковинським споживачам продовжаться і цього, 2022 року. Адже це суттєво покращує якість напруги та обслуговування споживачів електроенергії, максимально мінімізує контакти мешканців з контролерами. Наявність сучасних приладів обліку у абонентів додасть зручності у дистанційному спілкуванні та обміні інформацією між споживачами та підприємством надалі.
Джерело: CvNews