Цьогоріч на роботу десяти медзакладів Чернівецької області до НСЗУ надійшло понад десять скарг. Це найнижчий показник серед регіонів – менш як 1%. Пацієнти найчастіше повідомляли про відмову надавати послуги, неетичну поведінку медперсоналу, а також проблеми з організацією роботи.
Про це йдеться у відповіді Національної служби здоров’я України на запит Суспільного.
Перегляньте також:
- Тендер на ремонт частини вулиці Головної у Чернівцях призупинили через скаргу на дискримінацію
- Чотири медзаклади Буковини візьмуть кредити для купівлі обладнання
На які медзаклади скаржилися
Чернівецька лікарня швидкої медичної допомоги — три скарги:
- відмова у наданні безоплатних послуг. Водночас у відповіді на запит йдеться, що лікарня порушення не визнала;
- надання неякісних медичних послуг – справу про це направили до Міністерства охорони здоров’я;
- інше порушення.
Кіцманська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування — одна скарга на неналежну організацію роботи.
Міська дитяча клінічна лікарня у Чернівцях — одна скарга на відмову у наданні послуг.
Центральна міська клінічна лікарня — одна скарга на фіктивні електронні медичні записи.
Міська поліклініка №1 — одна скарга на неетичне поводження з пацієнтом.
Чернівецька обласна клінічна лікарня — одна скарга на відмову у госпіталізації пацієнта.
Чернівецька обласна дитяча клінічна лікарня — одна скарга на неетичне поводження. У відповіді йдеться, що опісля послугу пацієнту надали “у повному обсязі”.
Буковинський клінічний онкологічний центр — одна скарга на відмову надавати послугу. За інформацією НСЗУ, центр заперечив порушення.
По одній скарзі надійшло на Путильську багатопрофільну лікарню та Новодністровську поліклініку. У відповіді на запит не вказали, на що саме скаржилися. Водночас уточнили, що ці порушення не підтвердилися.