Авіакомпанія МАУ загубила 30 пасажирів

27.05.2019 16:02   Джерело: CvNews
Опубліковано : Іванна Капустянська

Частина пасажирів рейсу PS55 "Київ - Одеса" авіакомпанії МАУ залишилася в аеропорту "Бориспіль", не потрапивши на борт літака.

Як повідомляє «Українська правда» інформацію про те, що близько 30 пасажирів не вилетіли в Одесу, підтвердили в авіакомпанії, пояснивши ситуацію помилкою співробітників обслуговуючої компанії "Аерохендлінг".

"Дана ситуація сталася через помилку співробітників обслуговуючої компанії Aerohandling. На даний момент решті пасажирів рейсу PS055 буде надано харчування та автобус до Одеси", - повідомили в МАУ.

У свою чергу Олег Голохвастов, генеральний директор "Aerohandling", яка обслуговувала рейс PS55 у терміналі "Борисполя", вибачився за ситуацію, що склалася та повідомив, що причиною збою у передачі інформації став стан здоров'я одного із співробітників компанії, якій раптово погіршився.

За попередньою інформацією, пасажирів рейсу під час посадки на борт "забули", не довізши з терміналу до літака, який полетів без них. Через збій, що стався, перевізник отримав інформацію, що усі пасажири перебували у літаку.

Повідомляється, що всі вчасно пройшли реєстрацію і повинні були потрапити в літак. Але близько 30 пасажирів, так і не опинилися на борту і літак відлетів без них.

«На посадку в Києві прийшла вчасно. Була величезна черга, проходжу реєстрацію, заходжу в автобус і далі історія «на мільйон» — автобус катає нас по полю і повертає назад до терміналу. Водій каже: «Всі виходимо назад, літак без вас полетів». Як так могло статися? Повернулися на стійку реєстрації і ніхто нічого не знає, люди панікують, у когось друзі, родичі вже відлетіли в Одесу», — описала ситуацію одна з пасажирок Олександра Корівник.

Ще одна пасажирка Тетяна Бабинець в коментарях під постом розповіла, що також залишилася в аеропорту в той момент, коли її чоловік і дочка відлетіли. А жінка з другою дочкою сіли в інший автобус. Коли водій повідомив, що двері в літак закрили, і він йде на зліт, всі вирішили, що він жартує. Тому що такого не може бути. Тетяна зазначила, що всі пройшли реєстрацію на рейс вчасно.Таким чином, деяким пасажирам поміняли квитки на інший рейс авіакомпанії «Київ-Одеса» й заселили в готель в Борисполі, для інших організували автобусний трансфер до пункту призначення.

Хочете повідомити нам свою новину? Пишіть на електронну адресу cvnews.cv.ua@gmail.com. Слідкуйте за нашими новинами в Твіттер і долучайтеся до нашої групи і сторінки у Фейсбук.
Джерело: CvNews