Міністерство охорони здоров’я спільно з партнерами з Міністерства соціальної політики, Міністерства цифрової трансформації, Національної служби здоров’я, Пенсійного Фонду та Фонду соціального страхування України, за підтримки проекту Світового банку запустили роботу контактного центру.
Його працівники надають людям консультації з питань, пов’язаних із запуском електронних лікарняних. Отримати необхідні роз’яснення можна, зателефонувавши за номером «гарячої лінії» 1677. Про це інформує МОЗ.
Перегляньте також:
- У Чернівцях встановили модульну вбиральню
- У тендері на ремонт частини вулиці Головної у Чернівцях визначили переможця
Читайте також
Контактний центр працюватиме щоденно упродовж трьох місяців. Близько 20 операторів надають консультації щоденно з 08 до 22 години, аби люди могли отримати відповіді на питання у будь-який момент.
– Щоб адаптовувати зміни швидше та якісніше, нам потрібно налагодити взаємодію з людьми. Тому ми разом з повноцінним стартом реформи запустили “гарячу лінію” і розраховуємо на зворотній зв’язок, щоб покращити сервіс державних цифрових послуг і разом зробити його зручним та зрозумілим для всіх, – заявила заступниця міністра з питань цифрового розвитку Марія Карчевич.
Від моменту запуску реформи лікарняних в електронній системі охорони здоров’я лікарі сформували понад 3,9 медичних висновків про тимчасову непрацездатність (МВТН). На їхній підставі в реєстрі ПФУ сформовано 2,9 млн е-лікарняних, виплати за якими вже склали понад 1 млрд грн.