Що робити, якщо у тролейбусі Чернівців зняло кілька оплат за проїзд
Опубліковано : Іванна Капустянська
Після запровадження безготівкової оплати у тролейбусах дуже часто можна прочитати у соцмережах скарги про роботу валідаторів, що вони зависають: то кошти зняло вночі, а то і взагалі через тиждень.
Заступник міського голови Чернівецької міської ради Ігор Крохмаль запевняє, що у Чернівецькому тролейбусному управлінні над цим працюють і намагаються покращити систему, йдеться у публікації "МБ".
"Кожен випадок таких проблем з проплатами є індивідуальним. Людина повинна звернутися з такою скаргою, її перевіряють у системі, бо трапляється, що людина прикладає картку до валідатора по кілька разів. Є певні питання до програми, але ми докладаємо максимально зусиль, щоб цих незручностей було менше. Спільно працюють програмісти, банки, платіжні системи. Усі вчимося.
Траплялися випадки, коли на день два-три валідатори давали збої, їх ліквідували, замінювали комплектуючі, і останні дні ми не мали жодного повідомлення про проблеми з валідаторами. Цю ситуацію моніторять і водії, і контролери, і пасажири", – розповідає Ігор Крохмаль.
У міській раді пояснюють, що налагодили механізм повернення коштів.
"Людині не потрібно бігати до тролейбусного управління, щоб розібратися з цим. Це все перевіряють по телефону, і у разі несправності системи гроші повертаються на картку", – зазначає Ігор Крохмаль.
Посадовець запевняє, що додзвонитися до Чернівецького тролейбусного управління значно легше, ніж це було кілька місяців тому. Крім того, будь-який дзвінок фіксується, а його виконання контролюють.
"Я двічі на тиждень їжджу комунальним транспортом з пересадками, витрачаю пів дня на це, щоби на власні очі бачити, як усе працює. Я сам телефонував кілька разів на гарячу лінію ЧТУ. Навіть був випадок, коли оператор мені нахамив. Було і таке, що не міг додзвонитися. Ми розбиралися у цих ситуація спільно. Наразі змінили систему: тепер кожен дзвінок фіксується, і якщо людині не вдалося додзвонитися, оператор ЧТУ передзвонює згодом", – зізнається Ігор Драгушович.
У Чернівецькому тролейбусному управлінні пояснюють, що у разі проблем з проплатами пасажир може написати на фейсбук-сторінку в особисті повідомлення, також на електронну пошту: trolli1897@gmail.com. Також можна зателефонувати на гарячу лінію (050) 43 42 989, і оператор пояснить, що потрібно робити.
"Приймаємо звернення, яке передаємо відповідальній особі для перевірки реєстрацї поїздок та списань. Якщо підтверджується факт помилкового списання коштів, надсилаємо запит до фінансової установи, і банк повертає кошти. Такі випадки вже траплялися", – зазначили у Чернівецькому тролейбусному управлінні.
Джерело: CvNews