З 1 грудня зросте прожитковий мінімум на людину

Опубліковано:
—
29 Листопада, 2021 о 08:18
З 1 грудня зросте прожитковий мінімум на людину
Гроші. Фото з мережі Інтернет

З 1 грудня зросте прожитковий мінімум. Відтак зростуть і прив’язані до нього державні соціальні виплати. Зокрема, зарплата (тарифні оклади), пенсії та державні допомоги.

Так, з 1 грудня прожитковий мінімум на людину, в розрахунку на місяць, зросте на 99 грн (з 2294 грн до 2393 грн).

Для соціальних і демографічних груп населення новий прожитковий мінімум становитиме:

  • на дітей віком до 6 років – 2100 грн;
  • на дітей віком від 6 до 18 років – 2618 грн;
  • для працездатних людей – 2481 грн;
  • для людей, що втратили працездатність – 1934 грн.

Перерахунок розмірів державних соціальних допомог, які пов’язані з прожитковим мінімумом, проведуть в автоматичному режимі (без звернень громадян).

Зростання прожиткового мінімуму пов’язане з Законом України «Про Державний бюджет на 2021 рік».

Хочете повідомити нам свою новину? Пишіть на електронну адресу cvnews.cv.ua@gmail.com. Слідкуйте за нашими новинами в Твіттер, долучайтеся до нашої групи і сторінки у Фейсбук, підключайтеся до каналу Телеграм.

Джерело: Новини Буковини
Теги: #новини буковини, #новини чернівців, #прожитковий мінімум, #соціальні виплати, #чернівецькі новини, #чернівці
Статті
Інтерв'ю
Наталія Гопко
16:33, 29 Серпня, 2026

Хто на Буковині контролює якість води під час криз і надзвичайних ситуацій

Блоги
ТОП новини буковини: